مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1395 ساعت 14:162016-06-03سياسي

جهاد کبیر در عرصه محیط زیست انجام شود


مدیر کل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در عرصه محیط زیست عقب هستیم و باید انقلابی عمل کنیم، گفت: یکی از شاخصه های انقلابی بودن جهاد کبیر است که نیازمند آن در عرصه محیط زیست هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، محمدهادی حیدرزاده در پیش از خطبه های نماز جمعه تهران ابتدا به سیاست های کلی محیط زیست که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است اشاره کرد و در بخش هایی از سخنان خود به تبیین مشکلات زیست محیطی کشور پرداخت.

وی ادامه داد: مشکل گردوغبار قسمت اعظمی از کشور ما را در بر گرفته و بخش اعظمی از مردم خوزستان با آن درگیرند و این مشکل تا فلات مرکزی و تهران هم پیش می رود که دولت برای این منظور برنامه جدی را شروع کرده است.

مدیرکل محیط زیست استان تهران گسترش اقتصاد سبز را از جمله سیاستهای کلان محیط زیست دانست و تصریح کرد: تعادل بخشی و حفاظت آبهای زیرزمینی با پروژه های آبخیزداری امکان پذیر است که در حدود یک دهه این موضوع تعطیل بود و باعث شد که موضوع منابع داخلی در گردوغبار و ریزگردها جدی تر شود.

حیدرزاده اظهار داشت: استقرار نظام حسابرسی زیست محیطی با لحاظ کردن ارزشها و هزینه های زیست محیطی نیز مورد توجه بوده که خوشبختانه در طی دو روز گذشته تفاهم نامه ای به همین منظور بین سازمان حفاظت محیط زیست و بانک مرکزی توزیع شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کبیر در عرصه محیط زیست انجام شود

جهاد کبیر در عرصه محیط زیست انجام شود