مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1395 ساعت 17:262016-06-03اقتصادي

از قهر معاون وزیر تا توقف خودرو لوکس وارداتی جلوی درب سازمان توسعه تجارت


23 نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در حالی روز گذشته در نمایشگاه بین المللی تهران با افزایش تعداد شرکت کنندگان داخلی و خارجی به کار خود خاتمه داد که اعتراضاتی از نحوه برگزاری آن به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش کشاورزی خبرگزاری تسنیم"، 23 نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته ایران آگروفود 2016 روز دوشنبه 10 خرداد با حضور 710 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 746 شرکت خارجی یا نمایندگی های آنها از 46 کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و روز گذشته به عنوان یکی از معدود نمایشگاه تخصصی مورد استقبال مردم، در حالی به کار خود پایان داد که صاحبان حرف و صنایع انتقاداتی نسبت به نحوه برگزاری آن داشتند.

در زمان افتتاحیه این مراسم معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با وجود حضور در محل افتتاحیه این نمایشگاه به یک باره و قبل از اینکه خبرنگاران حضور یابند محل را ترک کرد و شائبه قهر وی از ایران مراسم را قوت بخشید.

این مراسم بدون حضور قنبری و به تنهایی توسط همکار سابق وی در وزارت صنعت، معدن و تجارت یعنی حسین اسپهبدی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قهر معاون وزیر تا توقف خودرو لوکس وارداتی جلوی درب سازمان توسعه تجارت

از قهر معاون وزیر تا توقف خودرو لوکس وارداتی جلوی درب سازمان توسعه تجارت