مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1395 ساعت 15:252016-06-06اقتصادي

انتشار آمار «شناسه یکپارچه مد و لباس اسلامی ایرانی»


گزارش آماری شیما « شناسه یکپارچه مد و لباس اسلامی ایرانی» از سوی بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی در حالی منتشر شد که این آمار نشان از توجه و اقبال طراحان به حوزه لباس جوانان در سال گذشته دارد.

- گزارش آماری شیما شناسه یکپارچه مد و لباس اسلامی ایرانی از سوی بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی در حالی منتشر شد که این آمار نشان از توجه و اقبال طراحان به حوزه لباس جوانان در سال گذشته دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ در شش ماهه دوم سال 94، 2788 اثر برای دریافت نشان شیما به این دبیرخانه رسیده که از میان 95 درصد آثار داوری شده، یعنی 2665 اثر مربوط به آثار لباس بانوان و تنها 5 درصد لباس آقایان را در بر گرفته است که این حاکی از ضعف جدی در طراحی لباس مردان است.

بیشترین حجم این آثار یعنی 1668 اثر معادل60 درصد مربوط به طبقه سنی جوان و 34 درصد طبقه بندی سنی بزرگسال را در بر می گیرد.

4 درصد نیز معادل 104 اثر نیز مربوط به طبقه سنی کودک می شود.

این گزارش نشان می دهد که 60 درصد آثار ارایه شده به منظور دریافت نشان شیما و 40 درصد نیز حاکی از درخواست طراح برای مالکیت معنوی بوده است و از میان آثار درخواستی80 درصد موفق به دریافت نشان شیما و 20 درصد نیز در بررسی های انجام شده مردود شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آمار «شناسه یکپارچه مد و لباس اسلامی ایرانی»

انتشار آمار «شناسه یکپارچه مد و لباس اسلامی ایرانی»