مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1395 ساعت 13:362016-06-08اقتصادي

جوانان برای وام ازدواج به اندونزی بروند


درحالی وام 10 میلیون تومانی ازدواج در هفت خوان نظام بانکی گیر کرده است که بسیاری از کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اسلامی انواع تسهیلات نقدی و غیر نقدی را برای ازدواج جوانان ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، بعد از اعلام آمارهای مختلف در مورد کاهش معنادار میزان ازدواج در کشور سرانجام در قانون بودجه 95 وام ازدواج از سه به 10 میلیون تومان افزایش یافت و نظام بانکی موظف شد از ابتدای امسال براساس قانون بودجه نسبت به وام ازدواج اقدام کند ولی گویا قرار نیست به این زودی ها خبری از اجرای قانون باشد.

حدود یک ماه از ابلاغ بودجه 95 به دولت و دستگاه های دولتی می گذرد و متاسفانه بعد از آنکه قانون ابلاغ شد توجیهات تکراری قبلی سیستم بانکی کشور باز هم مطرح شد که "منابع نداریم".

با وجود افزایش تعداد بانکها و شهرهای درج شده در سامانه ثبت نام وام 10 میلیونی بازهم مردم نمی توانند این وام را دریافت کنند چراکه شعب از پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج به بهانه نداشتن منابع امتناع می کنند.

این مسائل در حالی است که کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اسلامی به شکل دیگری با مساله وام ازدواج برخورد می کنند و تسهیلات گسترده ای را برای ازدواج جوانان ارائه می دهند که شامل کمک های نقدی بلاعوض، وام های ارزان، فراهم آوردن محل برگزاری مراسم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان برای وام ازدواج به اندونزی بروند

جوانان برای وام ازدواج به اندونزی بروند