مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1395 ساعت 11:012016-06-11حوادث

دادستان کرمان خبر داد دستگیری 23 نفر در پارتی مختلط شبانه در کرمان


دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به پدیده نوظهور و بدهنجار پارتی های مختلط در کرمان گفت: اخیرا دستگیری 23 نفر را در این زمینه داشته ایم که حرمت ماه مبارک رمضان را نداشته اند و شرب خمر داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، دادخدا سالاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع روزه خواری و مجازات های آن با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان اظهار داشت: روزه جزو واجبات است و ترک آن به عنوان حرام به شمار می رود و روزه خواری در ملاءعام جرم محسوب می شود.

وی بیان داشت: روزه خواری جزو جرایم مشهود است و نیروی انتظامی می تواند وارد عمل شود و با روزه خواران برخورد لازم را انجام دهد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان ادامه داد: ارزش های دینی و اسلامی باید در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرد و نیروها در معابر عمومی، مغازه ها، خیابان و بازار حضور دارند و اگر مشاهده کنند، افراد هنجارشکنی و روزه خواری می کنند، اقدام لازم را انجام داده و پرونده سازی می کنند و برخورد قانونی با آنها صورت می گیرد.

سالاری اضافه کرد: 72 دستگاه خودرو طی 24 ساعت دستگیر کرده ایم که آلودگی صوتی ایجاد کرده بودند و یا ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم داشتند و وقتی خودروها به سطح خیابان می آیند، دیگر بحث حریم شخصی مطرح نیست و جنبه عمومی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کرمان خبر داد دستگیری 23 نفر در پارتی مختلط شبانه در کرمان

دادستان کرمان خبر داد دستگیری 23 نفر در پارتی مختلط شبانه در کرمان