مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1395 ساعت 16:412016-06-11فرهنگي

واگذاری میزبانی جشنواره سراسری سرود رضوی به کانون های مساجد روستایی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، واگذاری میزبانی جشنواره سراسری سرود رضوی کانون های مساجد روستایی به این روستا برای سه سال پیاپی را از نشانه های عشق و اردات مردم روستای کردر و همکاری آنان در برپایی جشنواره آسمان هشتم عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا درویش نژاد بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان کانون های فرهنگی هنری، ترویج فرهنگ منور رضوی را مواد اولیه و مهم گسترش دین در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: امام رضا(ع) نقش بسیار مهم و برجسته ای در ترویج مبانی علمی دین اسلام ایفا کردند.

وی در ادامه، بهترین وسیله برای ترویج و نشر فرهنگ ناب رضوی را هنر و اندیشه عنوان کرد و با تاکید بر افزایش و ارتقاء سطح کیفی جشنواره آسمان هشتم بیان داشت: تداوم و تقویت این جشنواره نیازمند عزم ملی همه دستگاه های فرهنگی کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تاکیدکرد: از حداکثر رشته های مختلف فرهنگی و هنری و همچنین ظرفیت انجمن ها باید برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره استفاده شود.

درویش نژاد با اشاره به جایگاه ویژه روستای کردر در کشور گفت: این روستا در حوزه فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی با محور فرهنگ رضوی در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری میزبانی جشنواره سراسری سرود رضوی به کانون های مساجد روستایی

واگذاری میزبانی جشنواره سراسری سرود رضوی به کانون های مساجد روستایی