مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1395 ساعت 11:412016-06-12سياسي

دادستان اسلامشهر اعلام کرد دستگیری و مجازات روزه خواران در اسلامشهر


وفق قانون مجازات اسلامی با کسانی که در ملأعام اقدام به روزه خواری کند، به شدت برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران، یونس اسدی مقدم ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان با کسانی که در ملأعام و اماکن عمومی اقدام و تظاهر به روزه خواری کنند، بر اساس قانون با آنها برخورد و به شدت مجازات خواهند شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان در کشورهای اسلامی مسلمانان روزه دار هستند و از خوردن و آشامیدن امساک می کنند، رعایت شئون اسلامی و واجبات شرعی برای اقشار مختلف جامعه لازم بوده و انجام اعمال غیرشرعی و عرف به عنوان جرم محسوب شده و دادستان به عنوان مدعی العموم با متخلفین به شدت برخورد قضایی می کند.

دادستان اسلامشهر بیان کرد: بر اساس ماده 638 قانون مجازات اسلامی هرکسی علنی و در انظار و اماکن عمومی و معابر سطح شهر اقدام و تظاهر به انجام عمل حرامی کند، از جمله اقدام به روزه خواری کند، علاوه بر کیفر عمل به حبس از 10 روز تا 2 ماه و یا 74 ضربه شلاق محکوم می شود.

وی افزود: در صورتی که فردی مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نباشد اما عفت عمومی را جریحه دار کند، به حبس از 10 روز تا 2 ماه و یا تحمل 74 ضربه شلاق محکوم خواهد شد و زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اسلامشهر اعلام کرد دستگیری و مجازات روزه خواران در اسلامشهر

دادستان اسلامشهر اعلام کرد دستگیری و مجازات روزه خواران در اسلامشهر