مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1395 ساعت 14:412016-06-13اقتصادي

بدهی دولت به شهرداری تهران چقدر است


معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در گزارشی رقم و مستندات قانونی مربوط به بدهی دولت به شهرداری تهران و نیز نحوه تسویه یا تهاتر آن را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور (اداره کل مدیریت بدهی ها و تعهدات عمومی دولت) با حضور نماینده سازمان حسابرسی، مدیر کل امورمالی شهرداری تهران و مدیر عامل شرکت خدمات مالی شهر در خصوص بدهی ها و مطالبات شهرداری تهران، مقرر شد اطلاعات مربوط به بدهی ها و مطالبات شهرداری تهران براساس ترتیبات مقرر در بخشنامه های وزارت اموراقتصادی و دارایی به تفکیک منابع عمومی و داخلی به معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور (اداره کل مدیریت بدهی ها و تعهدات عمومی دولت) ارسال شود.

بر اساس این گزارش، با عنایت به حکم ماده (1) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و آیین نامه اجرایی آن، اقدام لازم برای انعقاد قرارداد حسابرسی ویژه با سازمان حسابرسی توسط شهرداری تهران برای بررسی و ارائه تاییدیه در مورد وضعیت بدهی ها و مطالبات متقابل شهرداری تهران و دولت معمول شود.

این گزارش حاکی است، جزییات کامل به همراه مستندات کافی و سوابق مکاتبات انجام شده در مورد مطالبات از سازمان امورمالیاتی کشور بابت موضوع مالیات بر ارزش افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی دولت به شهرداری تهران چقدر است

بدهی دولت به شهرداری تهران چقدر است