مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1395 ساعت 10:112016-06-14بين الملل

دستیار دبیرکل سازمان ملل: آسیای مرکزی کانون توجه گروه های تروریستی شده است


دستیار دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: گروه های تروریستی طی چند سال اخیر توجه خاصی به آسیای مرکزی داشته و تمرکز خود را بر این منطقه افزایش داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، جهان سلطان اوغلو دستیار دبیر کل سازمان ملل متحد و مدیر دفتر منطقه ای اروپا و کشورهای مشترک المنافع در دوشنبه، گفت: آسیای مرکزی کانون توجه گروه های تروریستی شده است.

وی افزود: گروه های تروریستی خارجی در چند سال اخیر توجه خاصی به شهروندان آسیای مرکزی داشته اند و تمرکز خود را بر این منطقه حساس افزایش داده اند.

اوغلو با اشاره به اینکه گسترش ایدئولوژی افراطی به عوامل مختلفی در جامعه از جمله بی عدالتی مرتبط است، افزود: ناامیدی مردم از درآمد اقتصادی،عدم نابرابری در اجتماع و سیاست های نادرست در کشورها باعث ترویج خشونت می شود.

وی همچنین مهاجرت کاری برای ساکنان آسیای مرکزی را چالش دیگری در این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: افرادی که برای بدست آوردن درآمد به خارج از کشور سفر می کنند در معرض بیشتر گروههای افراطی هستند تا افرادی که در کنار خانواده خود زندگی می کنند.

دستیار دبیر کل سازمان ملل متحد در دوشنبه ادامه داد: برخی از مهاجران کاری درکشورهای خارجی جذب گروههای افراطی شده و با افکار افراطی به کشور خود بر می گردند که این افراد هم برای خود و هم برای جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار دبیرکل سازمان ملل: آسیای مرکزی کانون توجه گروه های تروریستی شده است

دستیار دبیرکل سازمان ملل: آسیای مرکزی کانون توجه گروه های تروریستی شده است