مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1395 ساعت 00:012016-06-15سياسي

شهردار اردبیل: بازنگری طرح تفصیلی شهر اردبیل 96 تکمیل می شود


بازنگری طرح تفصیلی شهر اردبیل از سال گذشته با انتخاب مشاور آغاز شده و به نظر می رسد سال 96 تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، حمید لطف اللهیان شامگاه چهارشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با قدردانی از تمجید رییس و اعضای شورای شهر از فعالیت ها و پروژه های شهرداری درحوزه های مختلف اظهار کرد: به زودی گزارش کاملی از پروژه های اجرایی و فعالیت شهرداری را در سه ماهه اول سال جاری ارائه خواهم کرد.

وی گفت: شهرداری به جای آنکه اهتمام به سخنرانی و صحبت داشته باشند کار اجرایی و عملیاتی را در دستور کار قرار داده به طوری که سعی می کند تا در قالب طرح های فرادستی اجرای پروژه های مختلف را انجام دهد.

شهردار اردبیل گفت: بازنگری طرح تفصیلی شهر اردبیل از سال گذشته با انتخاب مشاور آغاز شده و به نظر می رسد سال 96 تکمیل شود.

لطف اللهیان از واگذاری زمین در قبال واگذاری یکی از شهروندان به شهرداری دراطراف ترمینال اردبیل بیان کرد: زمین واگذار شده در سال های گذشته به دلایل مختلف در تعارض و تداخل بوده و قرار شده است با تصویب کمیسیون واگذاری زمین جدیدی به این فرد واگذار شود.

وی با بیان اینکه هر 10 سال یکبار طرح تفصیلی باید بازنگری شود، گفت: با توجه به اینکه سال 84 طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شده است ما از سال 94 تصمیم گرفتیم تا طرح تفصیلی بازنگری شود که این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اردبیل: بازنگری طرح تفصیلی شهر اردبیل 96 تکمیل می شود

شهردار اردبیل: بازنگری طرح تفصیلی شهر اردبیل 96 تکمیل می شود