مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1395 ساعت 02:052016-06-15بين الملل

می خواهیم روابط تهران - برلین را در همه سطوح ارتقا دهیم


اشتاینمایر گفت بحرانی که امروز هر دو کشور نگران آن هستند ثبات در خاورمیانه (غرب آسیا) است و به عراق و سوریه با نگرانی می نگریم.

- ؛ وزیر امور خارجه آلمان در حضور ظریف و در جمع خبرنگاران ایرانی و آلمانی گفت در دیدار با اقای ظریف درباره بحران های منطقه صحبت کردیم و بحرانی که امروز هر دو نگران آن هستیم ثبات در خاورمیانه (غرب آسیا) است و به عراق و سوریه با نگرانی می نگریم.

اشتاینمایر با اظهارامیدواری درباره دیدارهای مشترک در هفته های آینده گفت در مذاکرات آتی درباره عراق و سوریه صحبت می کنیم تا بتوانیم به کمک رسانی بیشتر و راه حل بهتری دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه در دیدار با آقای ظریف درباره ثبات در کل منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) گفت و گو کردیم؛ تصریح کرد امیدواریم گفت و گو های ژنو درباره سوریه بزودی از سر گرفته شود و با نتایجی که از کنفرانس وین به دست آوردیم بتوانیم به راه حلی برسیم.

اشتاینمایر با اشاره به اینکه اکنون دوران گذار را پشت سر می گذاریم گفت امیدواریم در ژنو بتوانیم به نتیجه برسیم و نماینده سازمان ملل در امور سوریه که هم ما و هم ایران رابطه خوبی با او داریم بتواند بزودی زمانی را برای اجلاس در نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم روابط تهران - برلین را در همه سطوح ارتقا دهیم

می خواهیم روابط تهران - برلین را در همه سطوح ارتقا دهیم