مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1395 ساعت 10:412016-06-16اقتصادي

مدیر امور برق جیرفت خبر داد صدور مجوز رفع مشکل افت ولتاژ و اصلاح شبکه برق جیرفت


مجوز رفع مشکل افت ولتاژ و اصلاح شبکه پنج نقطه از شهرستان داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جیرفت، غلامعباس انجم شعاع صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب از این منطقه و توجه ویژه برای رفع مشکل مردم در مناطق محروم، برای رفاه حال مردم، موافقت مجوز رفع مشکل افت ولتاژ و اصلاح شبکه پنج نقطه از شهرستان داده شد.

وی تصریح کرد: بنابراین کار برداشت اطلاعات شبکه آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم از اواخر هفته آینده عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم و حدود 300 میلیون تومان اعتبار برای آن اختصاص داده شده است.

انجم شعاع بیان داشت: همچنین طی روزهای اخیر بالغ بر 5 میلیارد ریال اعتبار برای رفع افت ولتاژ و اصلاح شبکه 10 نقطه دیگر از شهر اختصاص یافته است و این اقدامات طی مدت اخیر بی سابقه بوده است.

مدیر امور برق شهرستان جیرفت از آغاز اجرای طرح رایگان تابستانه برق خبر داد و افزود: یک تفاهمنامه بین کشاورزان و صنایع با اداره برق منعقد شده است که این امر کمک شایانی به آنها خواهد کرد.

وی ابراز داشت: در صورتی که کشاورزان و صاحبان صنایع در چهار ساعت پیک بار که از ساعت 19 تا 23 است، اقدام به خاموش کردن موتورپمپ کشاورزی خود کنند، مجاز به استفاده 20 ساعت برق رایگان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر امور برق جیرفت خبر داد صدور مجوز رفع مشکل افت ولتاژ و اصلاح شبکه برق جیرفت

مدیر امور برق جیرفت خبر داد صدور مجوز رفع مشکل افت ولتاژ و اصلاح شبکه برق جیرفت