مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1395 ساعت 16:312016-06-17سياسي

امام جمعه آمل: سازمان های بین المللی و جهانی حامی آتش افروزی شده اند


امام جمعه آمل با بیان اینکه فلسفه ایجاد سازمان های بین المللی و جهانی حامی حقوق بشر ایجاد امنیت جهانی، برپایی صلح و دوستی و ممانعت از آتش افروزی است، - گفت: ولی امروزه سیاست های این سازمان ها یکی به نعل زدن و یکی به میخ کوبیدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی ظهر امروز در دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه انسان با پرهیزکاری و دین داری می تواند شیطان را از خود دور کرده و زمینه ساز تقوا و دوری از گناه شود، تصریح کرد: باید در ماه رمضان از خداوند عافیت و عاقبت به خیری بخواهیم تا در دنیا و آخرت رستگار باشیم.

وی با اعلام اینکه امنیت، رفاه و آسایش در جامعه از نعمت های مهم و بزرگ است، خاطرنشان کرد: امنیت سبب می شود تا انسان در آسودگی خاطر به عبادت پروردگار بپردازد و باید همیشه از خداوند بخواهیم نعمت امنیت را در این کشور بیشتر از گذشته استوار و پایدار نگه دارد.

امام جمعه آمل با تأکید بر اینکه نخستین درخواست پیامبر اسلام(ص) برای خود و امت مسلمان نزد خداوند برقراری امنیت بود، اظهار کرد: در جامعه اسلامی باید با عدم ظلم به دیگران، ایمان به خداوند، دین داری و اعتقاد به ذات مقدس الهی امنیت را پایدار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه آمل: سازمان های بین المللی و جهانی حامی آتش افروزی شده اند

امام جمعه آمل: سازمان های بین المللی و جهانی حامی آتش افروزی شده اند