مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1395 ساعت 18:562016-06-18سياسي

حقوق نجومی مدیران چیزی نیست که دولت از آن بی خبر باشد


فیش های حقوقی نجومی برخی از مدیران دولتی موضوعی نیست که دولت از آن بی خبر باشد و این پروژه به صورت هدفمند پیاده شده است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید قائد شرف دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتشار فیش های حقوقی نجومی برخی از مدیران دولتی گفت: دیگر قادر به شمارش فیش های حقوقی نجومی مدیران نیستیم.

وی تصریح کرد: رویکرد دولت یازدهم در بحث اقتصادی بسیار شبیه رویکرد دولت کارگزاران است و مباحثی مانند عدالت عمومی، حل شدن معضلات طبقاتی و.

جایی برای مطرح شدن ندارند! دبیر دفتر تحکیم وحدت با اشاره به اینکه هدف برخی حضرات در دولت از به تکاپو افتادن برای برخورد با مسئله فیش های نجومی، تنها کنترل افکار عمومی است اظهار داشت: وقتی دولت به اقتصاد نئوکینزی معتقد است هیچ توجیح عقلانی وجود ندارد که با این مسئله برخورد کند.

قائد شرف افزود: جنبش دانشجویی باید این مسئله را ریشه ای تر نگاه کند و مبانی تفکر دولتی ها در باب اقتصاد و رشد اقتصادی واضح شود.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولین به نوعی رشد اقتصادی معتقدند که نتیجه آن صرفا یک توسعه از مدل غربی و آن هم به صورت ناقص است تاکید کرد: دولت برخلاف آنچه که نشان می دهد بیش از آن باید به این گونه حقوق ها و دستمزدها آگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق نجومی مدیران چیزی نیست که دولت از آن بی خبر باشد

حقوق نجومی مدیران چیزی نیست که دولت از آن بی خبر باشد