مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1395 ساعت 10:012016-06-19حوادث

از آغاز سال جاری تاکنون روی داده است مرگ 28 نفر در سوانح رانندگی استان زنجان


مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 28 نفر در سوانح رانندگی محدوده استان جان خود را از دست داده اند.

- مهرداد ستاره امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کاهش 39.

13 درصدی تلفات ناشی از سوانح رانندگی طی سال جاری در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت 28 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از مجموع 28 نفر از تلفات حوادث رانندگی خانم بودند، اضافه کرد: یکی از تلفات این حوادث هم کودک زیر 10 سال بوده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان به وقوع سه تلفات در سوانح درون شهری طی سال جاری اشاره و تصریح کرد: این آمار نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک نفر کاهش یافته است.

ستاره تعداد تلفات حوادث برون شهری را در محورهای استان زنجان 25 نفر اعلام کرد و افزود: محورهای خاکی در سال جاری تصادف منجر به تلفات جانی نداشته است.

وی با بیان اینکه 21 نفر از مجموع 28 تلفات سوانح رانندگی سال جاری در محل وقوع حادثه جان خود را از دست داده اند، ادامه داد: از مجموع 28 تلفات سه نفر در حین انتقال و چهار نفر در بیمارستان فوت کرده اند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان ضربه به سر، خونریزی، شکستگی و سایر موارد را عامل مرگ تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان زنجان اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آغاز سال جاری تاکنون روی داده است مرگ 28 نفر در سوانح رانندگی استان زنجان

از آغاز سال جاری تاکنون روی داده است مرگ 28 نفر در سوانح رانندگی استان زنجان