مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1395 ساعت 17:112016-06-19حوادث

37 نفرحرمت شکن ماه رمضان در همدان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان همدان با تأکید بر تشدید برخورد با حرمت شکنان ماه رمضان گفت: ظرف 48 ساعت گذشته 37 نفر روزه خوار در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

- پژمان قویمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با تأکید بر تشدید برخورد با روزه خواران در ملأعام و اماکن عمومی اظهار داشت: افراد مجاز به روزه خواری در ملأعام نیستند و افراد حرمت شکن در ایام ماه مبارک رمضان که تظاهر به روزه خواری می کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی افزود: متخلفان براساس ماده 638 قانون مجازات عمومی در این زمینه بنا بر تشخیص قاضی به 10 روز تا 2 ماه حبس و در برخی موارد 74 ضربه شلاق محکوم می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: به 16 واحد صنفی و سالن غذاخوری مجوز خدمات دهی به مسافران با عرضه غذای سرد در ایام ماه رمضان داده شده است اما این سالن ها باید از طریق فضای بیرونی قابل مشاهده برای افراد روزه دار نباشد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی دارای تخلف روزه خواری پلمب می شوند تأکید کرد: مراکزی که مجاز به عرضه مواد غذایی به مسافران هستند باید تمام ضوابط و مقررات ابلاغی اداره نظارت بر اماکن عمومی را رعایت کنند.

قویمی افزود: مأموران نیروی انتظامی در راستای مبارزه با روزه خواری در انظار عمومی و توجه به امر به معروف و نهی از منکر در نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 نفرحرمت شکن ماه رمضان در همدان دستگیر شدند

37 نفرحرمت شکن ماه رمضان در همدان دستگیر شدند