مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1395 ساعت 18:562016-06-25بين الملل

با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، روابط واشنگتن با آلمان گسترش می یابد


«نیکلاس برنز» معاون وزیر خارجه آمریکا در دولت جورج بوش در واکنش به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا گفت که واشنگتن روابط و پیوندهای خود با آلمان را تعمیق خواهد داد.

- نیکلاس برنز معاون وزیر خارجه آمریکا در دولت جورج بوش در واکنش به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا گفت که واشنگتن روابط و پیوندهای خود با آلمان را تعمیق خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عضو پیشین ارشد وزارت خارجه آمریکا از تعمیق روابط این کشور با آلمان به دنبال خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا تاکید کرد.

همه پرسی درباره باقی ماندن یا خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا سرانجام پس از چند ماه مبارزات انتخاباتی فشرده، اعلام شد؛ نتیجه ای که برای بسیاری غیرمنتظره بود و حتی سبب شد نخست وزیر این کشور اعلام استعفا کند.

در حالی که واکنش ها به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا همچنان ادامه دارد، یک مقام ارشد پیشین وزارت خارجه آمریکا در این باره اظهارنظر کرده است.

نیکلاس برنز که در دولت جورج بوش معاون وزیر خارجه آمریکا بود، بر تقویت و تعمیق روابط این کشور با آلمان متعاقب همه پرسی اخیر در بریتانیا تاکید کرد.

او تصریح کرد: البته که در ناتو، بریتانیا همچنان متحد کلیدی باقی خواهد ماند اما اکنون این موضوع غیرقابل انکار است که پیوندهای آمریکا با آلمان در قبال مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، روابط واشنگتن با آلمان گسترش می یابد

با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، روابط واشنگتن با آلمان گسترش می یابد