مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 09:112016-06-26ورزشي

میزبانی رقابت های کشوری جودو به خراسان شمالی رسید


رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی رقابت های کشوری جودو جوانان و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در هند برای سومین بار به خراسان شمالی واگذار شد.

- کوروش خسرو یار در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد" بابیان اینکه این مسابقه با مشارکت کنگره سرداران شهید و یادواره سه هزار شهید خراسان شمالی برگزار می شود اظهار داشت: در این رقابت ها 330 جودوکار رده سنی جوانان در قالب 10 تیم 13 تا 15 مرداد در سالن 1200 نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند.

خسرو یار تصریح کرد: هم اکنون 4 نماینده استان در اردوی تیم ملی به سر می برند و در این رقابت ها نیز با توجه به اینکه خراسان شمالی میزبان مسابقات است می توانیم دو تیم آماده داشته باشیم و شانس بیشتری برای حضور در تیم ملی داریم.

وی بابیان اینکه مسابقه در 7 وزن برگزار می شود خاطرنشان کرد: در هر وزن دو نماینده از خراسان شمالی به مصاف حریفان می روند.

به گفته وی پارسال محمد محمدی بریمانلو نقره آسیا و حامد رشیدی نیز در این رده سنی مدال برنز را بر گردن آویختند.

رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی افزود: پیش ازاین نیز در رده سنی جوانان عناوین قابل ملاحظه ای داشتیم حتی علی محمدی نماینده استان نقره جوانان جهان و الیاس علی اکبری و مصطفی دلیریان و سایر ورزشکاران این رشته نیز توانستند مدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی رقابت های کشوری جودو به خراسان شمالی رسید

میزبانی رقابت های کشوری جودو به خراسان شمالی رسید