مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1395 ساعت 17:012016-06-26سياسي

آغاز طرح «آینه شمعدون»/ 75 ‏هزار نوعروس ایرانی در صف انتظار جهیزیه


نشست خبری طرح آینه شمعدون با حضور رضا نوروزی، مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد و حجت الاسلام رضا رویت، مدیرطرح «آینه شمعدون» و علیرضا نایینی، - نشست خبری طرح آینه شمعدون با حضور رضا نوروزی، مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد و حجت الاسلام رضا رویت، مدیرطرح آینه شمعدون و علیرضا نایینی، دبیر اجرایی طرح برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با حدیثی از امام صادق(ع) شروع کرده اند: کسی که وسایل ازدواج شخص مجردی را فراهم سازد تااینکه ازدواج نماید، از کسانی است که در قیامت، خداوند نظر لطف به آن ها دارد.

قصه از آنجا شروع شد که عده ای باخبر شده اند 75000 نوعروس ایرانی، بیش از 6 ماه در صف انتظار دریافت خدمت جهیزیه از سمت کمیته امداد هستند.

رضا نوروزی مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد حدود یک میلیون و 750هزار خانوار مستمر تحت پوشش دارد که این تعداد حدود 4 میلیون نفر می شوند، در بین این عزیزان حدود 500 هزار دختر در شرف ازدواج هستند که سالانه بین 10 تا 15 درصد آنها ازدواج می کنند.

ما خودمان را مکلف می دانیم بحث ترویج ازدواج را در بین دختران تحت پوشش و یک قسمتی هم در بین ازدواج زنان سرپرست خانوار فعالیت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح «آینه شمعدون»/ 75 ‏هزار نوعروس ایرانی در صف انتظار جهیزیه

آغاز طرح «آینه شمعدون»/ 75 ‏هزار نوعروس ایرانی در صف انتظار جهیزیه