مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1395 ساعت 11:002016-07-04اقتصادي

توضیحات مخابرات درمورد افزایش نرخ تلفن


شرکت مخابرات خبر افزایش 50 درصدی نرخ مکالمات تلفن ثابت را نادرست عنوان و اعلام کرد: با افزایش نرخ مکالمات درون شهری از 30 به 45 ریال، در مجموع کمتر از 10 درصد به صورتحسابها افزوده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپارس نیوز، پیرو مصوبه افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت درون شهری از 30 به 45 ریال و انتقاد از گرانی تعرفه های مخابراتی، شرکت مخابرات ایران توضیحاتی ارائه کرد.

1- خبر تعدیل تعرفه مکالمات تلفن ثابت به درستی از رسانه ها منتشر نشد و اعلام افزایش 50 درصدی (30 به 45 ریال) یک خبر نادرست است چرا که این افزایش هزینه فقط شامل مکالمات درون شهری است.

نرخ مکالمات بین استانی (هردقیقه 330 ریال) و مکالمه از تلفن ثابت به تلفن همراه (هردقیقه 625 ریال) افزایش نداشته و همان نرخ های قبلی هستند.

با توجه به اینکه به طور میانگین هزینه مکالمات درون شهری ، درصد کمی از کل هزینه ها را در برمی گیرد (زیر 10 درصد) و افزایش 50 درصدی فقط شامل همین هزینه است، برآورد می شود در صورت تصویب نهایی تعرفه ها در کل، به طور میانگین مبلغ صورتحساب ها کمتر از 10 درصد افزایش یابد.

2- در پاسخ به این موضوع که چرا مشترکان تلفن ثابت از خط خود استفاده کنند و یا نکنند، باید هزینه ای پرداخت کنند، باید گفته شود: هم اکنون حدود 6 میلیون خط بلا استفاده در شبکه وجود دارد که هزینه نگهداری ماهیانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مخابرات درمورد افزایش نرخ تلفن

توضیحات مخابرات درمورد افزایش نرخ تلفن