مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1395 ساعت 11:362016-07-06سياسي

عید سعید فطر در شعر استاد سازگار مبارک است به اهل صیام، عید قیام ...


اکنون، عید صیام فرا رسیده است تا پاداش روزه داران ماه صیام باشد و شعر آیینی، تلاشی است برای پاسداشت این روز بزرگ، به عنوان یکی از چهار عید بزرگ مسلمانان.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، در بین شاعران استان قم استاد غلامرضا سازگار متخلص به میثم، توجهی ویژه به مناسبت فرخنده عید سعید فطر دارد که در ادامه تعدادی از اشعار او را با هم مرور می کنیم.

وی در فرازهای ابتدایی یکی از اشعار خود، به فضائل و برکات متعدد ماه مبارک رمضان اشاره کرده و در بخشی از آن می سراید: سحر بود و مناجات و دعایش دعاهای لطیف و دلربایش خوش آن، کو داشت خلوت با خداوند دریغ از لحظه های با صفایش کجا رفتند شب های منیرش چه شد بوحمزه و جوشن کبیرش.

استاد سازگار در ادامه همین شعر، فرا رسیدن عید سعید فطر را گرامی می دارد و عید واقعی را، ظهور حضرت حجت(عج) می داند: الا ای دوستان عید صیام است چه بنشستید این عید قیام است طلوع صبحدم را این روایت هلال ماه نو را این پیام است خوشا حال تمام روزه داران که حسرت شد نصیب روزه خواران ره صدق و صفا پویید امشب جمال یار را جویید امشب وضو گیرید با عطر بهشتی به مهدی تهنیت گویید امشب خوش آن عیدی که با دلدار باشیم همه با هم کنار یار باشیم اگر چه عید فیض و عید نور است اگر چه عید شوق و عید شور است اگر چه عید مجد است و سعادت تمام عیدها روز ظهور است بدون یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید سعید فطر در شعر استاد سازگار مبارک است به اهل صیام، عید قیام ...

عید سعید فطر در شعر استاد سازگار مبارک است به اهل صیام، عید قیام ...