مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1395 ساعت 09:002016-07-09اقتصادي

هزینه ارز دارو برای واردات خودرو


دستگاه قضایی باید معادل نرخ روز ارز دولتی که در سال 1391 به جای واردات دارو صرف واردات خودرو شده است را از شرکت واردکننده خودرو مربوطه باز پس گرفته و به خزانه بازگرداند.

- سال 1391 مرضیه وحید دستجردی، وزیر وقت بهداشت و درمان از تخلف صورت گرفته مبنی بر واردات خودرو با استفاده از ارز دارو پرده برداشت.

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: دستگاه قضایی باید معادل نرخ روز ارز دولتی که در سال 1391 به جای واردات دارو صرف واردات خودرو شده است را از شرکت واردکننده خودرو مربوطه باز پس گرفته و به خزانه بازگرداند.

علی خاکساری ، اظهار کرد: اتفاقی که در سال 1391 رخ داده و منابع ارزی از سرفصل دارو به عنوان مایحتاج ضروری مردم به سرفصل واردات خودرو به عنوان کالای غیر ضرور منتقل شده است، تخلف آشکاری بوده و مطمئنا با حمایت برخی از مدیران دولت وقت (دولت دهم) صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید ریشه یابی شود مجوز استفاده از ارز دارو برای واردات خودرو از سوی کدام یک از مدیران دولتی در دستگاه هایی ilچون بانک مرکزی صادر شده است، خاطرنشان کرد: باید تمام کارمندان دولتی که در این تخلف نقش داشته اند شناسایی، عزل و مطابق قانون با آنها برخورد شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: همچنین مقامات قضایی باید معادل نرخ روز ارزی که در سال 1391 از سرفصل دارو صر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ارز دارو برای واردات خودرو

هزینه ارز دارو برای واردات خودرو