مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1395 ساعت 16:562016-07-11ورزشي

سرمربی تیم صبا قم: تیم صبا دچار تغییرات اساسی شده است


تیم فوتبال صبا در هفته های اخیر با از دست دادن چندین بازیکن و جذب بازیکنان جدید دچار تغییرات و تحولات اساسی شده است.

- صمد مرفاوی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما در دو روز گذشته تمرینات خوب بدنی و تاکتیکی را در بهترین شرایط آب و هوایی و زمین برگزار کردیم تا به دور از گرمای تابستانی بتوانیم در هوای خنک نیر و سرعین تیم را با تمرینات ارائه شده آماده حضور قدرتمندانه در لیگ برتر کنیم.

وی افزود: ما در خطوط مختلف از دفاع گرفته تا هافبک و حمله از بازیکنان متعددی را از دست داده و نفرات جدیدی را جذب کردیم که امیدواریم با ترکیب جوان گرایی و با تجربه ها بتوانیم شرایط مناسب و مطلوبی را در رقابت های فصل جدید لیگ برتر مهیا کنیم.

سرمربی تیم صبای قم گفت: تیم فوتبال صبا در هفته های اخیر با از دست دادن چندین بازیکن و جذب بازیکنان جدید دچار تغییرات و تحولات اساسی شده است.

مرفاوی ادامه داد: در اردوی اردبیل که 10 روزه برگزار می شود دو بازی با تیم منتخب و امید اردبیل برگزار خواهیم کرد و امیدواریم خروجی این دیدارهای دوستانه به شناسایی ضعف ها و نقاط قوت تیم ما منجر شود.

وی لیگ برتر امسال را یک لیگ متفاوت با حضور تیم های مدعی و با توان بالا توصیف کرد و گفت: رقابت سخت و دشواری با رقبایمان خواهیم داشت اما امیدواریم به شرایط روحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم صبا قم: تیم صبا دچار تغییرات اساسی شده است

سرمربی تیم صبا قم: تیم صبا دچار تغییرات اساسی شده است