مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1395 ساعت 16:562016-07-11سياسي

تاچر ثانی و مانع تراش احیای روابط با ایران؛ سکاندار جدید انگلستان


ترزا می که از جهات مختلف با مارگارت تاچر مقایسه شده و سال گذشته به مانع تراشی در مسیر احیای روابط با ایران متهم شد، به زودی قدرت را در انگلستان به دست می گیرد.

- تاچر ثانی و مانع تراش احیای روابط با ایران؛ سکاندار جدید انگلستان ترزا می که از جهات مختلف با مارگارت تاچر مقایسه شده و سال گذشته به مانع تراشی در مسیر احیای روابط با ایران متهم شد، به زودی قدرت را در انگلستان به دست می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، ترزا می سیاستمدار بریتانیایی که از سال 2010 تا کنون در سمت وزیر کشور انگلیس فعالیت داشته، اولین بار در سال 1997 به عنوان نماینده میدن هد به پارلمان انگلستان راه یافت.

می که یکی از اعضای حزب محافظه کار است، با عنوان محافظه کار یک ملیتی شهرت داشته و علاوه بر این به عنوان یک محافظه کار لیبرال نیز شناخته می شود.

با کناره گیری آندرا لیدسام از رقابت های انتخاباتی پست نخست وزیری انگلستان، قرار است می به زودی به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس و جانشین دیوید کامرون معرفی شود.

وی دومین زنی است که در انگلستان به مقام نخست وزیری می رسد.

رفتارهای مشابه او با مارگارات تاچر دیگر نخست وزیر زن انگلستان، موجب شده تا بسیاری او را تاچر ثانی یا بانوی آهنین دوم لقب دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاچر ثانی و مانع تراش احیای روابط با ایران؛ سکاندار جدید انگلستان

تاچر ثانی و مانع تراش احیای روابط با ایران؛ سکاندار جدید انگلستان