مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1395 ساعت 18:102016-07-12بين الملل

نقشه صهیونیست ها برای خاویار ایرانی


معاون اطلاعات و عملیات قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه اسراییل قسم خورده بود خاویار ایران را نابود می کند، عامل انتقال گونه مزاحم به دریای خزر را رژیم صهیونیستی دانست.

- سیدجعفر موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان رابطه پدافند غیرعامل و محیط زیست افزود: یکی از عوامل تخریب کننده در محیط زیست عوامل بیولوژیک است.

وی با تاکید بر اهمیت قرارگاه پدافند زیستی ادامه داد: هر نشانه، رویداد یا اتفاق زیستی که توانایی تضعیف سرمایه های انسانی یا تخریب گیاهان یا به طور کلی محیط زیست را داشته باشد، یک تهدید زیستی تلقی می شود.

انسان، دام، طیور، نباتات، گیاهان، صنایع غذایی، دارویی، محیط زیست و منابع طبیعی از جمله عرصه های تهدید زیستی تلقی می شوند.

معاون اطلاعات و عملیات قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: یکی از عوامل تهدیدکننده اکوسیستم طبیعی، خود موجودات زنده هستند به طوری که یک موجود زنده غیربومی می تواند اکوسیستم یک ناحیه را برهم بزند.

موسوی با بیان اینک فُک خزری، ماهی کیلکا و اوزون برون از گونه های جانوری بومی دریای خزر هستند، اضافه کرد: موجود زنده شانه دار به عنوان یک گونه مزاحم برای محیط زیست دریای خزر متعلق به اقیانوس اطلس است که از طریق کشتی وارد دریای خزر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه صهیونیست ها برای خاویار ایرانی

نقشه صهیونیست ها برای خاویار ایرانی