مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1395 ساعت 11:412016-07-18ورزشي

مرثیه ای برای این روزهای ورزش استان همدان آقای استاندار؛ ورزش فقط پاس نیست!


این روزها که تمام ورزش کشور در هیاهوی المپیک و حتی آغاز لیگ برتر فوتبال است، بهت و حیرت و همچنین حسرت جامعه ورزشی استان همدان را فرا گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، سالهاست که ورزش همدان در بین دیگر استان های همجوار و منطقه یک سر و گردن از همه بالاتر است و این را نمی دانیم به پای چه کسی بنویسیم.

اوج شکوفایی ورزش استان در زمان مدیرکلی سیدعبدی افتخاری بود که دو مدیر ارشد استان یعنی بهروز مرادی و حمیدرضا حاجی بابایی آن روزها هوای ورزش را داشتند.

اما این اواخر افتخاری با رفتن مرادی و حاجی بابایی در بی پولی محض گرفتار شد و نبود منابع مالی، یقه ورزش همدان را گرفت تا نفس این ورزش بی چاره به شماره بیفتد.

اما این روزها رسول منعم در اوج بی پولی سکان هدایت ورزش استان را دست گرفته و تنها دلخوشی او، چشم دوختن به حمایت های استاندار همدان است تا نیکبخت با نسخه های خودش تسکینی بر درد ورزش همدان باشد.

این روزها ورزش همدان دچار سرگیجه شده و همه معادلات دستگاه ورزش استان و برنامه از قبل تدوین شده آن دچار اختلال است.

هیچ کس نمی دانست که پاس، آخرین قهرمان ایرانی فوتبال آسیا در گرداب گیر افتاده و سر از لیگ دسته دوم درآورد و برای ادامه حیاتش به مانند بیماری است که به کما رفته و مشخص نیست که زنده می ماند یا خواهد مرد؟! اما مرثیه ورزش استان به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرثیه ای برای این روزهای ورزش استان همدان آقای استاندار؛ ورزش فقط پاس نیست!

مرثیه ای برای این روزهای ورزش استان همدان آقای استاندار؛ ورزش فقط پاس نیست!