مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 19:102016-07-23اجتماعي

تشرف بیش از 300 زائراولی دختر به حرم رضوی


بیش از 300 زائر اولی دختر از مناطق جنوبی کشور به حرم رضوی مشرف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما، "این زائران شامل 135 دانش آموز مناطق محروم سیستان و بلوچستان و 170 مددجوی دختر از استان هرمزگان به حرم امام مهربانی ها مشرف شدند.

سرپرست گروه دانش آموزان سیستان و بلوچستان در حاشیه این تشرف گفت: سفر این دانش آموزان دختر پایه ششم تا دهم از مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان به مشهد مقدس و زیارت بارگاه رضوی با کمک خیران و همچنین مساعدت آستان قدس رضوی انجام شده است.

احمدرضا کرمی افزود: در مرحله بعدی جمعی از دانش آموزان پسر مناطق محروم استان سیستان و بلوجستان به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند.

او برقراری ارتباط عاطفی بین نوجوانان و ائمه معصومین(ع)، در مصون ماندن از لغزش‏ها و آسیب‏ها و تلاش برای بهره‏ گیری از آموزه‏ های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را از اهداف تشرف این دانش آموزان به حرم منور رضوی عنوان کرد.

این زائران در دو گروه جداگانه پس از استفاده از برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده میهمان سفره با برکت امام رضا علیه السلام شدند.

قرار است با همکاری آستان قدس رضوی، 600 نفر از دانش آموزان استان هرمزگان که وضع مالی خوبی ندارند یا تاکنون به حرم مطهر رضوی شرف حضور نیافتند، به صورت کاملاً رایگان به مشهد مقدس مشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشرف بیش از 300 زائراولی دختر به حرم رضوی

تشرف بیش از 300 زائراولی دختر به حرم رضوی