مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 11:162016-07-27فرهنگي

به خوانندگی حسین علیشاپور تور کنسرت حمید متبسم از اصفهان آغاز می شود


تور کنسرت های حمید متبسم به خوانندگی حسین علیشاپور از 13 مردادماه از اصفهان آغاز می شود و 30 مرداد ماه در تهران به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، تور کنسرت ساز دل ، آواز دل عنوان کنسرت های جدید حمید متبسم است که قرار است در مایه اصفهان و دستگاه نوا اجرا شود.

این کنسرت ها به ترتیب 13 مرداد در تالار فرشچیان شهر اصفهان، 21 مرداد در تالار اداره فرهنگ و ارشاد شهر آباده، 22 مرداد تالار فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد شهر یزد، 27 مرداد در تالار آفتاب شهر اهواز برگزار می شود و حسن ختام تور کنسرت ساز دل ، آواز دل در تاریخ 29 و 30 مرداد تالار رودکی در شهر تهران خواهد بود.

خواننده تور کنسرت های حمید متبسم، حسین علیشاپور است که در کارنامه خود سابقه همکاری با کیهان کلهر ، مسعود شعاری، ارکستر سازهای ملی، بهروز غریب پور و غیره را دارد.

همچنین بهنام معصومی در این کنسرت ها سازهای کوبه ای می نوازد، معصومی نیز تا کنون تجربه همکاری با حسین بهروزی نیا، سالار عقیلی و .

داشته است.

حمید متبسم اوایل دهه هفتاد گروهی موسیقی به نام گروه دستان را به اتفاق محمدعلی کیانی نژاد بنا گذاشت.

آلبوم بامداد تجربه ای متفاوت در آهنگسازی و تنظیم به شمار می رفت به آهنگسازی متبسم و آواز بیژن کامکار نام متبسم را به عنوان آهنگسازی خوش ذوق به جامعه موسیقی شناساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خوانندگی حسین علیشاپور تور کنسرت حمید متبسم از اصفهان آغاز می شود

به خوانندگی حسین علیشاپور تور کنسرت حمید متبسم از اصفهان آغاز می شود