مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 10:212016-07-31سياسي

ورود مجلس به ماجرای درز اسناد هسته ای/ وزارت خارج پاسخ دهد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها در صورتی که منافعشان ایجاب کند، دست به هر اقدامی می زنند و نباید فراموش کنیم که با یک کشور بالقوه و بالفعل دشمن، - در ابعاد مختلف مذاکره می کنیم.

اردشیر نوریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به درز اسناد و اطلاعات محرمانه سازمان انرژی اتمی گفت: وظیفه وزارت خارجه ایجاب می کند تا در جلسات مشترک، جانب احتیاط، ذکاوت و فراست امنیتی و اطاعاتی را رعایت کند.

وی افزود: با توجه به اینکه عموم دیپلمات های وزارت خارجه انقلابی و متعهد به اساس نظام هستند، انتظار می رود در انجام پروسه مذاکرات دقت لازم را داشته باشند.

نوریان ضمن تأکید به عدم صداقت آمریکایی ها بیان داشت: آمریکایی ها در صورتی که منافعشان ایجاب کند، دست به هر اقدامی می زنند و نباید فراموش کنیم که با یک کشور بالقوه و بالفعل دشمن در ابعاد مختلف مذاکره می کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: فضای ذهنی آمریکایی ها پای میز مذاکره، با فضای ذهنی آنها در اتاق کنترل عملیات متفاوت است؛ درز اطلاعات و اسناد اتمی ایران نشان داد سازمان های ذیربط مانند وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی باید زمینه های لازم را برای کنترل اطلاعاتی کاملاً مهیا کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مجلس به ماجرای درز اسناد هسته ای/ وزارت خارج پاسخ دهد

ورود مجلس به ماجرای درز اسناد هسته ای/ وزارت خارج پاسخ دهد