مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1395 ساعت 23:062016-08-01سياسي

/عبور از خط خبر/ مردم هم موافق تعویق آزمون استخدامی دولت هستند؟


رییس جمهور در جلسه 10 مرداد هیأت دولت مطرح کرد که آزمون استخدامی دولت تا تأمین حقوق زنان به تعویق می افتد، کاربران خبرگزاری فارس درباره این تدبیر جدید دولت می گویند.

- " - گروه جامعه: در جلسه 10 مرداد هیأت دولت، رییس جمهور دستور داد تا هنگام اطمینان از تأمین حقوق زنان در فرصت های شغلی، آزمون استخدامی به تعویق بیفتد و سهمیه های جنسیتی در جهت رعایت عدالت، اصلاح شود.

رییس جمهوری در این جلسه، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را موظف کرد ضمن ابطال سهمیه های مبتنی بر تبعیضات ناروا، به سرعت نسبت به بازنگری عناوین شغلی و سهمیه های استخدامی با رویکرد عدالت و پیش بینی تناسب سهمیه استخدامی زنان در فرصت های شغلی متناسب با شایستگی ها و در چارچوب برنامه ها و وعده های رییس جمهور اقدام نماید و نتیجه اصلاحات به هیأت وزیران گزارش شود.

انتشار این خبر همزمان با خبر رد لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل دارای شرایط خاص از سوی شورای نگهبان واکنش های زیادی را به دنبال داشت که در ادامه نظرات برخی مخاطبان را در مورد گزارش بیدار باش دولت به زنان برای رفتن به سرکار " را می خوانیم: - وقتی مردها بیکار هستند، چرا زن ها سر کار بروند؟ چرا استخدام می شوند؟ - سر کار بروند ولی این همه تفاوت با آقایان نباید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/عبور از خط خبر/ مردم هم موافق تعویق آزمون استخدامی دولت هستند؟

/عبور از خط خبر/ مردم هم موافق تعویق آزمون استخدامی دولت هستند؟