مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1395 ساعت 15:112016-08-08فناوري

ارائه اینترنت رایگان در راهپیمایی اربعین/ مذاکرات برای کاهش تعرفه


3 اپراتور مسئولیت ارائه وای فای رایگان با هزینه خود در مسیر نجف تا کربلا، 15 کیلومتری مرز مهران تا شلمچه و ارائه محتوای ویژه زائران را برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد آذری جهرمی از تدابیر ویژه وزارت ارتباطات برای برقراری ارتباطات در ایام اربعین حسینی امسال خبر داد و اظهار داشت: با تشکیل کمیته ارتباطات اربعین، هم اکنون مذاکرات بین ایران و عراق در این مورددر حال انجام است.

معاون وزیر ارتباطات گفت: این کمیته متشکل از شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتورهای موبایل درصدد بهبود کیفیت ارتباطات زائران اربعین امسال هستند.

وی تشریح کرد: در این باره طرف عراقی برای افزایش ظرفیت شبکه خود نسبت به سال گذشته قول مساعد داده است.

شرکت ارتباطات زیرساخت نیز ظرفیت مدارس بین المللی خود را افزایش داده و اپراتورهای موبایل ایرانی نیز اقدامات مشترکی را برای بهبود کیفیت انجام خواهند داد.

جهرمی با توضیح اقدامات اپراتورهای موبایل ایرانی گفت: امسال کارها بین سه اپراتور تقسیم شده است، به این ترتیب یک اپراتور تمامی مسیر نجف به کربلا را با خدمات وای فای رایگان و با هزینه خود پوشش می دهد.

اپراتور دیگر، تأمین ارتباطات اینترنتی مناطق مرزی را برعهده دارد که این اپراتور در 15 کیلومتری مرز مهران و شلمچه با هزینه خود وای فای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه اینترنت رایگان در راهپیمایی اربعین/ مذاکرات برای کاهش تعرفه

ارائه اینترنت رایگان در راهپیمایی اربعین/ مذاکرات برای کاهش تعرفه