مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1395 ساعت 12:002016-08-09سياسي

نظام نامه اخلاق حرفه ای مهندسان نخستین منشور اخلاق حرفه ای کشور است


مدیرکل دفتر سازمان های مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی تاکیدکرد : نظام نامه اخلاق حرفه ای نخستین منشور اخلاق حرفه ای در کشور است.

- ؛ منوچهر شیبانی در نشست مدیران کل راه و شهرسازی 31 استان که به همت معاونت حقوقی وزارت راه و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد ، گفت : بیشترین آمار مربوط به جرم متهمان در این حوزه به دلیل ناآگاهی و اطلاع ناکافی از قوانین و آیین نامه هاست.

وی افزود : نظام نامه اخلاق حرفه ای نخستین منشور اخلاق حرفه ای به شمار می رود که به صورت عام در مهندسی ساختمان کشور تعیین، تصویب و ابلاغ شده است.

این نظام نامه درحال حاضر به سازمان های نظام مهندسی ساختمان، نظام کاردانی، ادارات کل استان ها، وزرا، رییس قوه قضاییه، رییس مجلس شورای اسلامی، استانداران، رؤسای دانشگاه، کانون وکلا و نهادهای دیگر مرتبط با حرفه ارسال شده است.

شیبانی در ادامه افزود: همچنین لزوم امضای این تعهدنامه از سوی تمامی مهندسانی که قصد اخذ پروانه اشتغال یا تمدید پروانه خود را دارند و برگزاری دوره های آموزشی ارتقای پروانه مهندسی و برگزار سمینارهای مختلف با هدف تبیین ابعاد گوناگون این نظام نامه در دستور کار قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این مطلب که براساس اصل برائت که یک اصل معروف حقوقی بوده و در قانون اساسی و قوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام نامه اخلاق حرفه ای مهندسان نخستین منشور اخلاق حرفه ای کشور است

نظام نامه اخلاق حرفه ای مهندسان نخستین منشور اخلاق حرفه ای کشور است