مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 ساعت 13:412016-08-10پزشكي

آمار تکان دهنده آزار جنسی زنان انگلیسی/ 80 درصد سکوت می کنند


نتایج یک تحقیقات جدید نشان می د هد نیمی از زنانی که در انگلیس زندگی می کنند در محل کار خود مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از محققان کنگره سندیکاهای انگلیس و تارنمای طرح موسوم به جنسیت گراییِ هر روزه ، زنان انگلیسی در محل کار خود با سوء استفاده جنسی و شوخی های نامناسب مواجه هستند.

این گزارش که چهارشنبه (20 مرداد) منتشر شد، نشان می دهد 80 درصد از این زنان، از ترس آنکه مبادا روابطشان در محیط کار به خطر بیفتد، کارفرمایشان را از آزاری که دیده اند، آگاه نکرده اند.

آلیس هود، یکی از مسئولان کنگره سندیکاهای انگلیس در این رابطه گفت: تعداد این موارد مایه شگفتی است و باید به عنوان یک زنگ خطر در نظر گفته شود.

آزار جنسی همچنان یکی از مشکلات بزرگ زنان در محیط کار است و هنوز از بین نرفته است.

وی افزود: این اتفاق ممکن است از طریق پست الکترونیکی و یا رسانه های اجتماعی رخ دهد، اما هنوز هم نامش آزار است و سبب تحقیر فردی که چنین چیزی را تجربه می کند، می شود.

طبق این تحقیقات تقریباً یک از هر پنج زن از سوی مافوقِ مستقیم خود مورد آزار جنسی قرار گرفته اند و به گفته خود احساس کرده اند اگر این موضوع را گزارش دهند، کسی آنها را جدی نخواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تکان دهنده آزار جنسی زنان انگلیسی/ 80 درصد سکوت می کنند

آمار تکان دهنده آزار جنسی زنان انگلیسی/ 80 درصد سکوت می کنند