مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1395 ساعت 08:362016-08-14سياسي

رمان نویسنده افغانستانی که رهبر انقلاب سراغ آن را گرفتند


مقام معظم رهبری در دیداری که محمد حسین جعفریان سال های قبل با ایشان داشت، سراغ رمان کوچه ما اثر محمد اکرم عثمان را از وی گرفتند که این رمان تا آن زمان هنوز در ایران منتشر نشده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، رهبر معظم انقلاب در دیداری که محمد حسین جعفریان سال های قبل با ایشان داشت، سراغ رمان کوچه ما اثر محمد اکرم عثمان را از وی گرفته بودند که این رمان تا آن زمان هنوز در ایران منتشر نشده بود.

رمان کوچه ما اثر زنده یاد محمد اکرم عثمان که روز پنجشنبه درگذشت، مفصل ترین رمان از یک نویسنده افغانستانی محسوب می شود و تاکنون چنین داستان بلندی از هیچ یک از داستان نویسان افغانستان منتشر نشده است.

این رمان تاریخی در 2 جلد، توسط انتشارات عرفان در تهران منتشر شده و وقایع سیاسی و اجتماعی نیم قرن اخیر افغانستان در این اثر به شکل داستانی روایت شده است.

این اثر قبل از انتشار در ایران، به صورت پاورقی در نشریات مهاجرین افغانستانی در هلند و کانادا منتشر شده بود و بعد برای ویراستاری به محمدکاظم کاظمی سپرده شده بود تا انتشارات عرفان در تهران آن را منتشر کند.

حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری ایران پیش از انتشار کتاب در ایران از وجود چنین رمانی که توسط یک نویسنده افغانستانی منتشر شده مطلع شدند و سراغ آن کتاب را از محمد حسین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمان نویسنده افغانستانی که رهبر انقلاب سراغ آن را گرفتند

رمان نویسنده افغانستانی که رهبر انقلاب سراغ آن را گرفتند