مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1395 ساعت 16:262016-08-15سياسي

مدیر کانون رهپویان وصل: خدمت رسانی اجتماعی مختص به دینداران نیست


مدیر کانون رهپویان وصال شیراز گفت: دغدغه همنوع داشتن به قشر خاصی اختصاص نداشته و نباید عرصه خدمت رسانی در امور اجتماعی را تنها به اقشار دینی محدود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: جنس فعالیت شورا و شهرداری بیش از آن که دولتی و سازمانی باشد از جنس خدمت رسانی مردمی و فعالیت خیرخواهانه است و بنابر آمارها بخش بزرگی از فعالیت های خیری شهرهای ما در اختیار اقشاری است که به صورت متعارف در شمار اقشار دین مدار تعریف نمی شوند.

وی افزود: گاهی توسط برخی افراد عنوان می شود که قرارگرفتن بخش بزرگی از فضای خدمات رسانی شهرهای ما در اختیار عناصری که دین داری را در وجهه شخصی تعریف می کنند، یک آسیب بوده و باید برای تغییر آن اقدامی عاجل انجام داد.

انجوی نژاد یادآور شد: افراد مخالف خدمات رسانی عرفی، عنوان می کنند بعد از سی و اندی سال از انقلاب حضور عناصر مؤمن و متعهد در حوزه خدمت رسانی با غیبت مواجه است و ما عرصه عملیات را به جبهه غیر دینی واگذار کرده و مشغول مباحث نظری و استراتژیک شده ایم و با همین استدلال بیان می کنند اکنون زمانی است که انقلابیون و متعهدان وارد حوزه خدمات رسانی شده و کار را از افراد غیردینی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کانون رهپویان وصل: خدمت رسانی اجتماعی مختص به دینداران نیست

مدیر کانون رهپویان وصل: خدمت رسانی اجتماعی مختص به دینداران نیست