مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1395 ساعت 10:512016-08-16ورزشي

در رده سنی زیر 14 سال صورت می گیرد یوسف زاده نماینده قم در تور تنیس آسیا


سینا یوسف زاده به نمایندگی از تنیس قم در جدول اصلی رقابت های قهرمانی تور تنیس آسیا برای کسب عناوین برتر با حریفان خود به رقابت می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، مسابقات تور تنیس آسیا تورنمنت مهم و معتبری است که تنیس قم از سه سال قبل حضور در آن را با درخشش استعدادهای خود تجربه می کند و هر ساله نمایندگان تنیس قم در این دوره از رقابت ها با حریفان مطرح داخلی و خارجی پیکار می کنند.

مسابقات تور تنیس آسیا در رده سنی زیر 14 سال برگزار می شود و بعد از برگزاری مسابقات هفته نخست آن در سال 1395، اکنون بازی های هفته دوم این تور معتبر و مهم با حضور نخبه ها و استعدادهای پایه تنیس ایران و چند رقیب مطرح خارجی برگزار می شود.

نخستین روز برگزاری این مسابقات با جدال تنیسورهای شرکت کننده در هفت مسابقه جدول مقدماتی همراه بود و سینا یوسف زاده نماینده تنیس قم که سابقه حضور در رقابت های متعدد کشوری و همچنین همراهی تیم ملی تنیس کشورمان در اردوی خارج از کشور را دارد، با حریفان مسابقه می دهد.

میزبانی رقابت های تور تنیس زیر 14 سال آسیا را زمین های تنیس مجموعه ورزشی آزادی انجام می دهند و طبق برنامه ریزی فدراسیون تنیس و به دنبال برگزاری مراسم قرعه کشی، جدول مقدماتی هفته دوم رقابت های تور تنیس زیر 14 سال آسیا در این مجموعه ورزشی آغاز شد و تنیسورها در هفت مسابقه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در رده سنی زیر 14 سال صورت می گیرد یوسف زاده نماینده قم در تور تنیس آسیا

در رده سنی زیر 14 سال صورت می گیرد یوسف زاده نماینده قم در تور تنیس آسیا