مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1395 ساعت 00:112016-08-18اقتصادي

دانشیار دانشگاه اصفهان: مشکل اقتصاد ایران، سرمایه اقتصادی نیست


دانشیار دانشگاه اصفهان، بابیان اینکه مشکل اقتصاد ایران، سرمایه اقتصادی نیست بر لزوم برندسازی در کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، محسن رنانی، پنج شنبه شب در چهارمین همایش برندینگ با رویکرد توسعه پایدار در مشهد با انتقاد از نبود برند جهانی در کشور اظهار داشت: اقتصادی که نتواند برند جهانی خلق کند باید چشم به بازارهای جهانی بدوزد، چنین اقتصادی نه تنها، توانایی ورود به بازارهای جهانی را ندارد بلکه توانایی توسعه را نیز ندارد.

وی برند را شاخص چهارم انسجام در یک نظام اقتصادی عنوان کرد و افزود: در یک نظام سیاسی- اجتماعی چهار زیر نظام باید شکل بگیرد تا از درون آن ها برند تولید شود.

این پژوهشگر اقتصادی تصریح کرد: شرط ایجاد فضای کسب وکار باثبات، فضای سیاسی باثبات است و خلق کارآفرین نوآور و ریسک پذیر نیز از آموزش در پیش دبستان و دبستان، شروع خواهد شد.

رنانی همچنین نظام حقوق مالکیت را یکی از بااهمیت ترین نظام ها خواند و اظهار داشت: زمانی کارآفرینی ایجاد می شود که حقوق مالکیت معنوی فرد حفظ شود؛ نظام اجتماعی پویا نیز چهارمین نظام است که به مدیران و سرمایه گذاران توانایی مشارکت بلندمدت می دهد.

وی بابیان اینکه یک اقتصاد سالم و پویا به چهار دسته سرمایه نیازمند دارد، گفت: سرمایه اقتصادی، انسانی و اجتماعی سه سرمایه ای است که باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشیار دانشگاه اصفهان: مشکل اقتصاد ایران، سرمایه اقتصادی نیست

دانشیار دانشگاه اصفهان: مشکل اقتصاد ایران، سرمایه اقتصادی نیست