مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1395 ساعت 09:102016-08-20اقتصادي

وضعیت اموال بابک زنجانی و امیر منصور آریا


رییس سازمان اموال تملیکی از فروش بیش از 60 درصد از اموال غیر منقول امیر منصور آریا که در حدود 140 میلیارد تومان ارزش داشت خبر داد و گفت که اموال بابک زنجانی هنوز به دست ما نرسیده است.

- امین دلیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون هیچ یک از اموال بابک زنجانی در اختیار ما قرار نگرفته و در نتیجه سازمان اموال تملیکی امکان فروش اموال او را نداشته است، ولی اموال امیر منصور آریا در اختیار ما قرار گرفت و توانستیم در مزایده هایی که برگزار کردیم حدود 60 درصد از اموال غیر منقول او را که در اختیار ما قرار داشت، بفروشیم.

او درباره قیمت گذاری اموال امیر منصور آریا توضیح داد: کارخانه صنعت ملی فولاد خوزستان او که در اهواز قرار دارد، حدود 430 میلیارد تومان قیمت گذاری شده که هنوز فروخته نشده است و برآوردهای اولیه نشان می دهد که اسناد غیر منقول اموال وی حدود 230 میلیارد تومان ارزش داشته است که حدود 60 درصد آن (حدود 140 میلیارد تومان) را فروخته ایم.

دلیری بیان کرد: هر ماه برای اموالی که در اختیار داریم - از جمله اموال امیر منصور آریا - مزایده هایی برگزار می کنیم و در برخی از این مزایده ها بخشی از اموال فروخته می شوند، ولی بخشی از اموال هم هستند که پس از برگزاری پنج - شش بار مزایده هنوز خریداری نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اموال بابک زنجانی و امیر منصور آریا

وضعیت اموال بابک زنجانی و امیر منصور آریا