مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1395 ساعت 10:002016-08-21حوادث

انهدام باند 12 نفره سارقان


فرمانده انتظامی استان قم از انهدام باند 12 نفره سارقان و کشف 32 فقره سرقت منزل در قم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمان، سردار کاظم مجتبایی در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در دستور کار تیمی زبده از ماموران اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در سطح گسترده مشخص شد این سرقت ها به صورت باندی انجام شده است.

وی افزود: ماموران در ادامه پس از مراجعه به محل های سرقت با انجام اقدامات پلیسی یکی از سارقان را شناسایی و با به دست آوردن شماره تلفن نامبرده و انجام اقدامات فنی، تعدادی از اعضای این باند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با تحقیقات میدانی و بررسی های اطلاعاتی مخفیگاه و پاتوق سارقان که منزل یکی از اعضای باند مذکور و مکانی برای طرح ریزی و شناسایی محل های سرقت بود شناسایی شد.

سردار مجتبایی افزود: با تحت نظر قرار دادن منزل مذکور به صورت نامحسوس در چندین شبانه روز، به محض اطلاع از حضور سرکرده باند در قم سرانجام وی در یکی از خیابان های اصلی به همراه دو تن دیگر از همدستانش دستگیر و طی بازرسی صورت گرفته از متهمان، چاقو و اسپری اشک آور کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 12 نفره سارقان

انهدام باند 12 نفره سارقان