مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1395 ساعت 12:312016-08-22پزشكي

سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری/ 7 اجرای پزشک خانواده 12 سال طول می کشد


سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده برای اینکه به طور کامل در کشور اجرا شود، حدود 10 سال زمان می برد، گفت: به زودی این طرح به غیر از استان فارس و مازندران در 4 استان نیز اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بهداشت و درمان "، ایرج حریرچی در نشست خبری در ارتباط با موضوع اجرای طرح پزشک خانواده اظهار داشت: وزارت بهداشت این طرح را در شهرهای 50 تا 100 هزار نفر گسترش می دهد و در 4 استان دیگر به غیراز فارس و مازندران اجرا می شود، البته انجام این اقدام زمان بر خواهد بود.

وی افزود: طرح پزشک خانواده جزو طرح هایی نبوده که در طی یک تا دو سال بتوان آن را اجرا کرد به طوری که حتی وزیر بهداشت نیز در زمان رأی اعتماد گرفتن از مجلس گفت که اجرای کامل آن 10 تا 12 سال طول می کشد.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به طرح سلامت در کشور انگلستان گفت: این طرح در انگلستان اجرای کامل آن حدود 40 سال طول کشید و افرادی مانند تاچر به بانوی آهنین حامی سیستم سلامت انگلستان ملقب بودند.

حریرچی در مورد اینکه آیا در دنیا کشوری وجود دارد که تمام داروهای خود را به طور کامل تولید کند، گفت: مدتی قبل نشستی در تهران برگزار شد که وزیر بهداشت سابق سوییس نیز در آن شرکت کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری/ 7 اجرای پزشک خانواده 12 سال طول می کشد

سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری/ 7 اجرای پزشک خانواده 12 سال طول می کشد