مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1395 ساعت 12:312016-08-22اجتماعي

سوم شهریورماه جاری مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش آموزان دختر در سنندج آغاز می شود


مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش آموزان دختر در سنندج از سوم شهریورماه جاری در سنندج آغاز می شود.

- مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش آموزان دختر در سنندج آغاز می شود مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش آموزان دختر در سنندج از سوم شهریورماه جاری در سنندج آغاز می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این دوره از رقابت ها در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول ویژه دانش آموزان دختر سراسر کشور برگزار می شود که از سوم تا هشتم شهریور ماه ادامه می یابد.

افشین خوشگوار با اشاره به اینکه این دوره از رقابت ها 21 تیم 13 نفره از دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی حضور دارند، گفت: 14 تیم هشت نفره از دانش آموزان دختر مقطع اول متوسطه نیز در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.

وی افزود: این دوره از مسابقات قهرمانی ژیمناسیتک دانش آموزان دختر سراسر کشور بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی است و سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه سراسر کشور نیز با حضور 18 تیم از استان های مختلف و با رقابت 113 دانش آموز با شعار رضایت، امنیت، سلامت از منزل به منزل در خانه ژیمناستیک سنندج با حضور مسئولان فدراسیون ژیمناستیک، داوران، ناظرین کشوری، مربیان، سرپرستان و کلیه عوامل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم شهریورماه جاری مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش آموزان دختر در سنندج آغاز می شود

سوم شهریورماه جاری مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش آموزان دختر در سنندج آغاز می شود