مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1395 ساعت 19:552016-08-22پزشكي

اجرای طرح «سفیران سلامت» در مدارس و دانشگاه ها


مدیرکل دفتر سلامت جمعیت،خانواده ومدارس وزارت بهداشت ودرمان با اشاره به پایش دانش آموزان در ابعاد جسمی و روحی، از اجرای طرح «سفیران سلامت» در سطح مدارس و دانشگاه های کشور خبر داد.

- مدیرکل دفتر سلامت جمعیت،خانواده ومدارس وزارت بهداشت ودرمان با اشاره به پایش دانش آموزان در ابعاد جسمی و روحی، از اجرای طرح سفیران سلامت در سطح مدارس و دانشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمداسماعیل مطلق در نشست با اصحاب رسانه استان گیلان که عصر دوشنبه در هتل معین شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بسته های خدمتی برای گروه های مختلف سنی ارائه کرده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه وزارت بهداشت و درمان در حوزه فرهنگ سازی برای تسهیل، ترویج و سلامت ازدواج در حوزه مدارس و دانشگاه ها چه برنامه هایی دارد، افزود: آنچه که در حوزه آموزش و پرورش و مدارس مورد توجه وزارت بهداشت و درمان بوده پایش دانش آموزان از نظر سلامت است.

آموزش بیش از یک میلیون دانش آموزان در قالب طرح سفیران سلامت طی سال جاری مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت و درمان با اشاره به اینکه این پایش در ابعاد مختلف سلامت از جسمی، روحی، آمادگی ذهنی، بینایی و شنوایی انجام می شود، گفت: بعداز بررسی های انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «سفیران سلامت» در مدارس و دانشگاه ها

اجرای طرح «سفیران سلامت» در مدارس و دانشگاه ها