مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1395 ساعت 15:412016-08-25اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: بازمانده از تحصیل در استان اردبیل نداریم


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بازمانده از تحصیل در استان اردبیل نداریم و سعی و تلاشمان بر این است تا همه دانش آموزان واجب التعلیم را در مقطع ابتدایی جذب مدارس کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، احمد ناصری عصر امروز در جلسه شورای اداری اردبیل که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در 19 ناحیه و منطقه آموزش و پرورش بیش از 224 هزار دانش آموز در حال تحصیل داریم که 116 هزار نفر از آنها در ابتدایی، 50 هزار نفر در متوسطه اول و 42 هزار نفر در متوسطه دوم تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه 3هزار و 295 واحد آموزشی در استان اردبیل دایر شده که بیش از 11 هزار و 963 کلاس درس برای دانش آموزان مهیا شده است، تصریح کرد: نیروهای اداری و آموزشی ما بیش از 18 هزار و 532 نفر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 35 هزار نفر از دانش آموزان این استان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند، گفت: در این زمینه 15 درصد از میانگین کشوری سهم استان اردبیل در تحصیل دانش آموزان در مدارس غیردولتی بالاتر است.

ناصری پوشش تحصیلی مقطع ابتدایی را 100 درصد اعلام کرد و افزود: ما بازمانده از تحصیل نداریم و سعی و تلاشمان بر این بوده تا پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی 100 درصد، در مقطع اول متوسطه 92 درصد و متوسطه دوم نیز بیش از 77 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: بازمانده از تحصیل در استان اردبیل نداریم

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: بازمانده از تحصیل در استان اردبیل نداریم