مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 20:562016-08-26بين الملل

در مراسم افتتاح پل جدید استانبول؛ اردوغان: در شب کودتا همه فتنه ها را خاموش کردیم


رییس جمهور ترکیه در مراسم افتتاح پل سلطان سلیم استانبول که مقامات برخی کشورها در آن شرکت کرده بودند، گفت که همه فتنه ها در شب 15 جولای (شب کودتا) خاموش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، رییس جمهور ترکیه جمعه (امروز) در مراسم افتتاح پل یاووز سلطان سلیم شهر استانبول شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، رجب طیب اردوغان در این مراسم که شخصیت های سیاسی برخی کشورها از جمله سعد الحریری رییس جریان المستقبل لبنان و حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین و رؤسای جمهور مقدونیه، بلغارستان و بوسنی شرکت کرده بودند، گفت که ترکیه شب کودتای 15 جولای توانست همه فتنه های دینی و سیاسی در این کشور را سرکوب کند.

اردوغان تصریح کرد: برخی تلاش کردند که بین سنی ها و علوی ها، ترک ها و کردها و راستگراها و چپگرایان فتنه ایجاد کنند ولی ما همه این فتنه ها را در 15 جولای خاموش کردیم.

وی به عملیات تروریستی اخیر غازی عنتاب و جیزره اشاره کرد و گفت: تروریست ها از کودکان 12، 14 سال برای این عملیات استفاده می کنند و این کودکان خود را در بین بی گناهان منفجر می کنند؛ کجای دین اسلام چنین چیزی وجود دارد؟ رییس جمهور ترکیه اظهار داشت: لا اله الا الله و محمد رسول الله [ص] که تروریست ها روی پرچم هایشان زده اند، کذب و بهتان است؛ اسلام از این تروریست ها برئ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراسم افتتاح پل جدید استانبول؛ اردوغان: در شب کودتا همه فتنه ها را خاموش کردیم

در مراسم افتتاح پل جدید استانبول؛ اردوغان: در شب کودتا همه فتنه ها را خاموش کردیم