مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1395 ساعت 21:552016-08-26فرهنگي

نمایشگاه «مسند مستانگی» افتتاح شد


نمایشگاه «مسند مستانگی» همه روزه تا 15 شهریور ماه، از ساعت 10 صبح تا 20 در گالری «نقش و خط» دایر است - نمایشگاه مسند مستانگی همه روزه تا 15 شهریور ماه، از ساعت 10 صبح تا 20 در گالری نقش و خط دایر است آیین افتتاحیه تازه ترین آثار خوشنویسی جواد بختیاری با حضور جمع کثیری از اساتید و علاقه مندان هنر در نمایشگاه مسند مستانگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روابط عمومی نمایشگاه مسند مستانگی ، این نمایشگاه روز گذشته، پنج شنبه 4 شهریورماه در شرایطی کار خود را آغاز کرد که استقبال اساتید نامی این رشته و علاقه مند به آثار این هنرمند پیشکسوت کم نظیر بود.

این نمایشگاه که در گالری نقش و خط افتتاح شد، در بردارنده 35 اثر خوشنویسی نستعلیق است که تمامی آثار –که عمدتا مربوط به 7 ماهه اخیر هستند- برای اولین بار در ای ن نمایشگاه رونمایی شده اند.

ترکیب بندی های خاص و تنوع قلم، از ویژگی های اصلی آثار بختیاری در این نمایشگاه به شمار می آیند که هرکدام با تذهیب هایی چشم نواز، نظر مخاطبان و اساتید کهنه کار خط-نقاشی را به خود جلب کرد.

در این نمایشگاه اساتیدی همچون غلامحسین امیرخانی، اسرافیل شیرچی، محمد حیدری، داوود نیکنام، علی شیرازی، امیراحمد فلسفی از آثار به نمایش گذاشته شده دیدن کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «مسند مستانگی» افتتاح شد

نمایشگاه «مسند مستانگی» افتتاح شد