مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1395 ساعت 08:512016-08-27فرهنگي

نمایش نستعلیق های جواد بختیاری تا نیمه شهریور


تازه ترین آثار خوشنویسی جواد بختیاری در نمایشگاهی با عنوان مسند مستانگی تا 15 شهریور در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، نمایشگاه مسند مستانگی از 4 شهریور در گالری نقش و خط افتتاح شد که در بردارنده 35 اثر خوشنویسی نستعلیق است؛ تمام آثار این نمایشگاه مربوط به 7 ماهه اخیر بوده و برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شده اند.

ترکیب بندی های خاص و تنوع قلم، از ویژگی های اصلی آثار بختیاری در این نمایشگاه به شمار می آیند که هر کدام با تذهیب هایی چشم نواز، نظر مخاطبان و اساتید کهنه کار خط ـ نقاشی را به خود جلب می کند.

در این نمایشگاه اساتیدی همچون غلامحسین امیرخانی، اسرافیل شیرچی، محمد حیدری، داوود نیکنام، علی شیرازی، امیراحمد فلسفی از آثار به نمایش گذاشته شده دیدن کردند.

همچنین حضور چهره هایی مانند فاضل جمشیدی خواننده سابق ارکستر ملی، سهیل محمودی شاعر و حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی از اعضای شورای خبرگان رهبری نیز در این نمایشگاه قابل توجه بود.

یکی دیگر از ویژگی های این نمایشگاه در روز افتتاحیه، حضور هنرآموزان خوشنویسی بود که سعی می کردند در حاشیه این نمایشگاه، نمونه آثار خود را به اساتید حاضر در مراسم نشان داده و از نقطه نظرات آن ها بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش نستعلیق های جواد بختیاری تا نیمه شهریور

نمایش نستعلیق های جواد بختیاری تا نیمه شهریور