مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 09:452016-08-29اقتصادي

بدهکاری 80 میلیارد دلاری ایران 6 ماه بعد از برجام


اگر این 70 میلیارد دلار فاینانس را با 10 میلیارد دلار فاینانسی که قبلا در قرارداد ایرباس قرار بود از فرانسوی ها بگیریم جمع بزنیم، اقتصاد کشور با برنامه ای که دولت روحانی ترسیم کرده با 80 میلیارد دلار بدهی رو به رو خواهد شد که این مسئله بسیار خطرناک و تامل برانگیز است! - نسیم آنلاین نوشت: علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت روحانی در هفته دولت روزهای شلوغی را می گذراند و در چند روز گذشته اظهار نظرهای اقتصادی زیادی را از وی می شنویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنسیم آنلاین ، وزیر اقتصاد دولت یازدهم در روزهای پایانی هفته گذشته به تبریز رفت و در اظهار نظری اعلام کرد که دولت تدبیر و امید قرار است 70 میلیارد دلار فاینانس از کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن، ایتالیا و آلمان دریافت کند که در تاریخ بی سابقه بوده است.

طیب نیا همچنین اعلام کرد که دولت اکنون مشغول مذاکره در خصوص شرایط این وام هاست و قرار است از این منابع برای پروژه هایی که توجیه مالی و اقتصادی داشته باشند، استفاده کند.

با این وجود بسیاری از اقتصاددانان معتقدند که گرفتن این مقدار فاینانس برای کشور خطرناک است و اقتصاد ایران را در آینده بدهکار خواهد کرد.

سه سال است که یک ریال از منابع بانک جهانی و بانک توسعه اسلامی به ایران نیامده! از طرفی دیگر این اظهار نظر در شرایطی بر زبان وزیر اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهکاری 80 میلیارد دلاری ایران 6 ماه بعد از برجام

بدهکاری 80 میلیارد دلاری ایران 6 ماه بعد از برجام