مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 13:262016-08-29دانش

پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه آزاد یزد/ کاهش 50 درصدی شهریه


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: پذیرش دانشجو در تمام رشته های دانشگاه آزاد اسلامی یزد به جز رشته پرستاری و پزشکی بدون آزمون است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدعلی المدرسی از تصویب عدم افزایش شهریه و کاهش شهریه تا سقف 50 درصدی در برخی از رشته های کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هیأت امنای این دانشگاه خبر داد و گفت: علاقه مندی دانش آموزان به ادامه تحصیل در رشته هایی است که بتواند مشکلی از جامعه حل کند و دانشگاه امروز کشور، دانشگاهی است که بتواند مشکلی از جامعه حل کند.

با مصوبه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در برخی از رشته ها در مقطع کاردانی و کارشناسی حسب اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با کاهش 50درصد شهریه روبرو خواهد شد.

وی در مورد پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: همه رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به جز در رشته های پزشکی و پرستاری بدون آزمون پذیرش دانشجو داریم و در مقایسه با سایر دانشگاه های غیرانتفاعی وضعیت شهریه دانشگاه آزاد اسلامی برابری می کند هرچند امکانات تجهیزاتی و کارگاهی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی یزد پتانسیل قوی و قابل تأمل آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه آزاد یزد/ کاهش 50 درصدی شهریه

پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه آزاد یزد/ کاهش 50 درصدی شهریه