مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1395 ساعت 09:412016-08-30اقتصادي

با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان جایگاه سوخت فتح زیدون افتتاح شد


جایگاه سوخت فتح زیدون با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد.

- سید ذبیح الله فرخنده زاده در حاشیه مراسم افتتاحیه جایگاه سوخت زیدون در گفت و گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: این جایگاه سوخت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون تومان توسط بخش خصوصی در محور زیدون به امیدیه مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این جایگاه سوخت در 3 هزار متر مربع زمین و با 380 متر زیر بنا در دهستان قلعه کعبی که محور اصلی و جاده امیدیه به سمت بهبهان و گچساران است ساخته شده است.

بخشدار زیدون با اشاره به توسعه بخش خصوصی در منطقه زیدون افزود: امید است با سرمایه گذاری درست و به موقع بتوان کمک به سزایی به اشتغال زایی و تولید داشته باشیم.

فرخنده زاده خاطرنشان کرد: تاکنون چهار جایگاه سوخت در زیدون وجود دارد که این امر نشان دهنده تردد بالای ماشین آلات از محور زیدون به عنوان قطب اقتصادی و چهار راه اصلی مواصلاتی استان خوزستان به بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توان منطقه و استعداد خوب در زمینه اقتصادی زیدون افزود: این استعداد در منطقه وجود دارد که با اتکا به توان بخش خصوصی بتوان نقش به سزایی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه زیدون داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان جایگاه سوخت فتح زیدون افتتاح شد

با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان جایگاه سوخت فتح زیدون افتتاح شد