مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 شهریور 1395 ساعت 10:512016-09-03سياسي

معاون فرماندار سقز تاکید کرد ضرورت پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در سقز


معاون سیاسی و انتظامی فرماندار سقز گفت: پاکسازی و بهسازی مناطق آلوده به مواد مخدر نقش مهمی در مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه جلوگیری از اعتیاد در این شهرستان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سقز، کامیل کریمیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: اعتیاد بلایی خانمان سوز و مبارزه با آن نیازمند عزم همگانی است.

وی گفت: همه مسؤولان دستگاه های اجرایی در حوزه وظایف خود در زمینه آسیب های اجتماعی باید با جدیت تلاش کنند.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار سقز ادامه داد: پاکسازی و بهسازی مناطق آلوده شهرستان می تواند در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه جلوگیری از اعتیاد موثر باشد.

کریمیان توجه جدی به آسیب های اجتماعی ناشی از استعمال مواد مخدر را ضروری دانست و افزود: هرگونه افزایش پدیده اعتیاد موجب فروپاشی خانواده ها می شود که نیاز است در این راستا اقدامات ارزشمند صورت گیرد.

این مسؤول مواد مخدر را عامل بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی دانست و گفت: افزایش طلاق نمونه بارز از نتیجه بسیار زشت فرد مبتلا به اعتیاد است.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار سقز در ادامه استفاده از تکنولوژی های نوین در تولید مواد مخدر جدید را زنگ خطری برای همه جوانان و خانواده ها عنوان و بیان کرد: این موضوع جای نگرانی دارد که باید در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار سقز تاکید کرد ضرورت پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در سقز

معاون فرماندار سقز تاکید کرد ضرورت پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در سقز